HR-rekisteri
Henkilörekisteriä käytetään organisaation henkilötietojen ylläpitoon HR-Master Datana. Henkilörekisteri on HR-työkalujen ydin, johon kaikki henkilöä koskevat tiedot tallentuvat automaattisesti. Asiakas valitsee aina, mitä tietoja henkilökortissa halutaan kerätä.
Henkilörekisterin avulla:
- hallinnoidaan henkilön tietoja
- lisätään/poistetaan/muokataan käyttäjiä
- henkilörekisterin henkilökorttiin voidaan tallentaa henkilöön liittyviä lisätietoja ja tiedostoja, esimerkiksi CV ja työsopimus, henkilörekisterin raportit muokataan tarpeen mukaan
- vakiona ovat esimerkiksi sukupuolijakaumaraportit, ikäjakaumat, merkkipäivät sekä muut perusraportit henkilöstötilinpäätöstä varten
- henkilörekisteri jakaa tietoa muiden WellWorksin moduulien kanssa, henkilörekisteri voi toimia myös yrityksen sisäisenä puhelinluettelona (linkki intranettiin)