Lisää turvallisuutta helpottamalla työtäsi
Viranomaistarkastusten, auditointien ja riskiarvioiden toimenpiteiden hallinta on nyt nopeaa ja helppoa TARKASTAMO:n avulla.
Yksinkertaisella ja helppokäyttöisellä sähköisellä työkalulla voidaan kirjata ja käsitellä tarkastustoimenpiteet sekä auditointipoikkeamat.
Tarkastamoon voidaan koota kaikki turvallisuuteen liittyvät asiakirjat:
TARKASTAMO on tehty helppokäyttöiseksi ja monipuoliseksi järjestelmäkokonaisuudeksi, joka muokkautuu käyttäjän tarpeisiin sopivaksi.
Järjestelmässä jokainen voi tarkastella ja selata yrityksessä tehtyjä havaintoja, auditointeja sekä muutosehdotuksia. Käytössä on myös monipuoliset hakutyökalut, joiden avulla saadaan nopeasti etsittyä tietoa ja muodostettua raportteja.
TARKASTAMO:ssa on myös paljon älykkäitä toimintoja. Esimerkiksi toteuttajalle lähtee automaattisesti muistutusviesti, mikäli hän ei ole tehnyt sovittuja toimenpiteitä määräpäivään mennessä.
Helppokäyttöisyyttä lisäävät erilaiset valmiit pohjat ja vetovalikot. Ennalta määriteltyjen vetovalikoiden avulla tietojen syöttäminen on nopeaa ja helppoa. Vakioiduilla ilmoituspohjilla voidaan parantaa tarkastustoimenpiteitä, auditointien ja muutosehdotusten ilmoittamista, toteutusta ja seurantaa. Kirjaamisen yhteydessä voidaan tehdä myös riskiarviointi käyttämänne luokituksen mukaisesti.
Havainnon toimenpiteet kirjataan järjestelmään mahdollisimman tarkasti. Havainto voidaan kuvata myös valokuvin ja piirroksin. Nämä voidaan liittää järjestelmään hyvin helposti liitteeksi.
Jokaiselle käyttäjälle tulee henkilökohtainen tunnus järjestelmään, joten TARKASTAMO:n avulla voidaan määritellä helposti henkilöt, jotka saavat kirjata tarkastustoimenpiteitä, auditointipoikkeamia tai tehdä muutospäivityksiä.
TARKASTAMO toimii SaaS-palveluna, joten mitään laite- tai ohjelmistohankintoja ei tarvitse erikseen tehdä.
Käyttäjä kirjautuu omilla tunnuksilla TARKASTAMOON
ja valitsee aloitusvalikosta haluamansa toiminnon.
Käyttäjän tiedot tulevat oletuksena näkyviin. Tämä helpottaa ja nopeuttaa kirjaamisen tekemistä.
Taustatietojen syöttäminen on nopeaa. Ennakkoon määritellyistä vetovalikoista.
Ilmoitukseen voidaan tarvittaessa lisätä helposti kuvia ja piirroksia.
Kun toteuttaja ja aikataulu on valittu, järjestelmä lähettää kirjauksesta automaattisesti tiedon valitulle toteuttajalle.
Yrityksessä työskentelee enintään 50 henkilöä.
49 € / kk + Alv 24%
Yrityksessä työskentelee enintään 500 henkilöä.
99 € / kk + Alv 24%
Yrityksessä työskentelee yli 500 henkilöä.
199€ /kk + Alv 24%
WellWorks Oy on erikoistunut verkossa ja matkapuhelimissa toimivien tietokantapohjaisten ohjelmistojen kehittämiseen. Jyväskylässä toimivan yrityksemme tehtävänä on auttaa asiakkaitamme kehittämään toimintaansa tarjoamalla laadukkaita, arjessa toimivia mobiili- ja webratkaisuja. Kehitämme jatkuvasti uusia palveluja, joiden avulla asiakkaamme voivat luoda parempia ja tuottavampia käytäntöjä toimintaansa sekä saavuttaa entistä parempia tuloksia sujuvamman arjen avulla.